Close

Parteneriat

Proiectul este implementat de Asociatia pentru Formare, Educatie si Dezvoltare–“EUROFED” in calitate de Beneficiar, in parteneriat cu Asociatia “PROGRESSON” (Partener 1), Comuna “Mihai Viteazu” (Partener 2) si Liceul Tehnologic “Mihai Viteazul” (Partener 3).

 

Lider – ASOCIATIA PENTRU FORMARE, EDUCATIE SI DEZVOLTARE EUROFED

Asociatia pentru Formare, Educatie si Dezvoltare – EUROFED este un ONG tanar infiintat in anul 2012, cu competenta si expertiza in domeniul furnizarii de servicii integrate adresate somerilor, persoanelor inactive, persoanelor din mediul rural si de etnie roma. Asociatia este autorizata in mai multe ocupatii de formare profesionala a adultilor (Formator, Expert Achizitii Publice, Auditor Intern in Sectorul Public, Competente Antreprenoriale, Lucrator in Comert, Organizator spectacole, Tapiter) pentru care a organizat pana in prezent peste 15 sesiuni de formare profesionala, la care au luat parte peste 250 participanti. De asemenea, Asociatia are experienta si in implementarea de proiecte cu finantare nerambursabila, respectiv in perioada 25.02.2015-24.12.2015 a implementat, in calitate de partener, proiectul cu titlul ,,DE LA SUSTENABILITATE LA DURABILITATE – SUSTENABIL!”, cod SMIS 58212, proiect finantat prin POSDRU 2007-2013 si in cadrul caruia a avut ca atributii recrutarea de grup tinta, formarea si medierea pe piata muncii a grupului tinta, organizarea de evenimente de antreprenoriat. Incepand cu anul 13.09.207 Asociatia este furnizor de servicii de informare si consiliere profesionala si mediere pe piata muncii acreditat de ANOFM. In cadrul proiectului Asociatia se va implica in managementul proiectului, identificarea si recrutarea grupului tinta, informarea, consilierea profesionala si mentinerea grupului tinta in cadrul proiectului, medierea grupul tinta, evaluarea si certificarea competentelor profesionala (activitate externalizata) si acompanierea GT (activitate externalizata).

 

ROLUL PARTENERULUI IN CADRUL PROIECTULUI:

Asociatia EUROFED se va implica in urmatoarele activitati:

  1. A1 – Gestioneaza din punct de vedere adminsitrativ activitatile de care este responsabil, prin intermediul Managerului de proiect si al personalului administrativ;
  2. Activitatea A5.1-furnizarea serviciilor de infomare si consiliere profesionala, precum si de mentinere a grupului tinta in cadrul activitatilor proiectului,
  3. A5.2-prin furnizarea serviciilor de formare profesionala, de tip calificare pentru 84 persoane din grupul tinta,
  4. A5.3-prin achizitionarea serviciilor de evaluare si certificare a competentelor dobandite pe alte cai decat cele formare pentru 4 persoane din grupul tinta al proiectului,
  5. A5.4-prin furnizarea serviciilor de mediere pe piata muncii pentru 200 persoane din grupul tinta al proiectului, organizarea celor 4 burse ale locurilor de munca, angajarea a 55 persoane din grupul tinta al proiectului,
  6. Activitatea A6.1-furnizarea serviciilor de formare antreprenoriala pentru 20 persoane din grupul tinta al proiectului,
  7. A6.2-furnizarea serviciilor de consiliere si sprijin in definitivarea planurilor de afaceri pentru 20 persoane din grupul tinta al proiectului,
  8. A6.3-prin organizarea si desfasurarea concursului de selectie a planurilor de afaceri, evaluarea si selectia planurilor de afaceri, semnarea contractelor de subventie si plata primei transe pentru 3 planuri de afaceri selectate in cadrul A6.3,
  9. A6.4-furnizarea serviciilor de mentorat si monitorizare a 3 planuri de afaceri selectate si subventionate in cadrul proiectului,
  10. Activitatea A7.1-prin externalizarea serviciilor socio-medicale
  11. Activitatea A7.2-prin externalizarea serviciilor de efectuare analize medicale si a serviciilor de asistenta medicala comunitara, precum si prin derularea Campaniei de informare, educare si contientizare cu privire la un stil de viata sanatos si igienic.

 

De asemenea, Solicitantul s-a implicat activ premergator implementarii proiectului atat in activitatea de realizare a analizei la nivelul comunitatii marginalizate pentru fundamentarea cererii de finantare prin participarea la actiunile de realizare a analizei/raportului de cercetare de la nivelul comunitatii marginalizate Sat Sinoe, cat si in elaborarea si depunerea cererii de finatare.

 

Partener 1 – ASOCIATIA ,,PROGRESSON”

Asociatia PROGRESSON este o organizatie non-profit infiintata in anul 2009. Asociatia este acreditata de catre Autoritatea Nationala pentru Calificari pentru organizarea si desfasurarea de cursuri de initiere/perfectionare/specializare. Asociatia a avut calitate de Lider sau Partener (coorganizator, coinitiator, invitat, participant etc.) la derularea mai multor proiecte de formare profesionala, respectiv furnizarea de programe de specializare si initiere si a dobandit experienta relevanta privind implicarea grupurilor vulnerabile cat si antreprenorialul prin proiectele POSDRU/110/5.2/G/86785 Olaritul – Mestesug al continuitatii valorilor si spiritului romanesc (2011-2012) si POSDRU/110/5.2/G/87869 Traditie straveche, olarit! (2011-2012) unde obiectivul fiecarui proiect a fost formarea profesionala a 220 persoane din mediul rural, atat barbati, cat si femei, ptr a face fata pe o piata a muncii sau sa-si initieze propria afacere si POSDRU/184/5.2/S/151862 Fii parte a satului european–dinamizare rurala (2015) cu obiectiv principal imbunatatirea capacitatii de ocupare a persoanelor ocupate in agricultura de subzistenta din regiunile Sud Muntenia si Sud-Vest Oltenia prin programe integrate de consiliere, formare si mediere a fortei de munca, pentru un numar de 180 de persoane dintre care angajarea a minim 9% din participantii certificati care au participat programele integrate din cadrul proiectului, de asemenea, proiectul a prevazut si realizarea unui program de asistenta antreprenoriala, finalizat cu realizarea a 4 intreprinderi non-agricole de catre membrii grupului tinta. Partenerul 1 are experienta in furnizarea de programe integrate de ocupare vizate de proiect de peste 12 luni.

ROLUL PARTENERULUI IN CADRUL PROIECTULUI:

Partenerul 1 se va implica in urmatoarele activitati:

  1. Aactivitatea A1 – prin gestionarea adminsitrativa a activitatilor de care este responsabil, prin intermediul Coordonatorului Partener 1 si a personalului administrativ;
  2. Activitatea A2.1 – identificarea, selectia, recrutarea si inscrierea grupului tinta in cadrul activitatilor proiectului,
  3. Activitatea A5.2 – prin furnizarea serviciilor de formare profesionala, de tip calificare pentru 112 persoane din grupul tinta,
  4. Activitatea A6.1 – furnizarea serviciilor de formare antreprenoriala pentru 20 persoane din grupul tinta al proiectului,
  5. Activitatea A6.2 – furnizarea serviciilor de consiliere si sprijin in definitivarea planurilor de afaceri pentru 20 persoane din grupul tinta al proiectului,
  6. Activitatea A6.3 – prin organizarea si desfasurarea concursului de selectie a planurilor de afaceri, evaluarea si selectia planurilor de afaceri, semnarea contractelor de sunvetie si plata primei transe pentru 2 planuri de afaceri selectate in cadrul A6.3,
  7. Activitatea A6.4 – furnizarea serviciilor de mentorat si monitorizare a 2 planuri de afaceri selectate si subventionate in cadrul proiectului.

 

De asemenea, Partenerul s-a implicat activ premergator implementarii proiectului atat in activitatea de realizare a analizei la nivelul comunitatii marginalizate pentru fundamentarea cererii de finantare prin participarea la actiunile de realizare a analizei/raportului de cercetare de la nivelul comunitatii marginalizate Sat Sinoe, cat si in elaborarea si depunerea cererii de finatare.

 

Partener 2 – COMUNA MIHAI VITEAZU/PRIMARIA

PRIMARIA COMUNEI MIHAI VITEAZU este principalul actor local de care apartine comunitatea marginalizata Sat Sinoe, cu competente si resonsabilitati in rezolvarea problemelor cu care se confrunta persoanele aflate in risc de saracie si excluziune sociala din Satul Sinoe. Partenerul 2 are in prezent un proiect in implementare in cadrul POR 2014-2020. Acesta are experienta in domeniul asistentei sociale, prin furnizarea de servicii de asistenta sociala si ajutoare sociale persoanelor defavorizate din cadrul Comunei Mihai Viteazu, inclusiv celor din comunitatea marginalizata Sat Sinoe, precum si in domeniul reglementarii de acte de proprietate si/sau de satare civila si/sau pentru obtinterea unor drepturi sociale.

 

ROLUL PARTENERULUI IN CADRUL PROIECTULUI:

Partenerul 2 se va implica in urmatoarele activitati:

  1. Activitatea A1 – prin gestionarea adminsitrativa a activitatilor de care este responsabil, prin intermediul Coordonatorului Partener si a personalului administrativ;
  2. Activitatea A2.1 – identificarea, selectia, recrutarea si inscrierea grupului tinta in cadrul activitatilor proiectului;
  3. Activitatea A5.4 – prin acordarea/plata subventiilor aferente angajatorilor in cardul carora vor fi angajate cele 55 de persoane din grupul tinta al proiectului;
  4. Activitatea A6.3 – prin acordarea/plata subventiilor pentru cele 5 planuri de afaceri selectate si finantate in cadrul proiectului;
  5. Activitatea A7.1 – prin punerea la dispozitia proiectului a Caminului Cultural Sinoe, amenajarea si dotarea acestuia cu mobilier pentru formare necesar pentru derularea cursurilor de formare profesionala in cadrul proiectului, precum si a altor tipuri de activitati prevazute;
  6. Activitatea A7.2 – prin punerea la dispozitia proiectului a Dispensarului din satul Sinoe si dotarea acestuia cu echipamente medicale necesare pentru derularea activitatilor de acordare servicii de asistenta medicala comunitara;
  7. Activitatea A8.1 – prin dotarea gospodariilor cu echimentele electrocasnice pentru 80 persoane din grupul tinta;
  8. Activitatea A9.1 – prin furnizarea serviciilor de asistenta juridica pentru reglementarea actelor proprietate pentru 80 persoane/gospodarii inscrise in cadrul proiectului (pentru care va externaliza serviile suport de efectuare cadastru/intabulare/succesiune), precum si pentru reglementarea actelor de identitate si/sau de stare civila si/sau a unor drepturi sociale pentru 50 persoane din grupul tinta al proiectului.

 

De asemenea, Partenerul 2 s-a implicat activ premergator implementarii proiectului atat in activitatea de realizare a analizei la nivelul comunitatii marginalizate pentru fundamentarea cererii de finantare prin participarea la actiunile de realizare a analizei/raportului de cercetare de la nivelul comunitatii marginalizate Sat Sinoe, cat si in elaborarea si depunerea cererii de finatare.

 

 

Partener 3 – LICEUL TEHNOLOGIC ,,MIHAI VITEAZUL” MIHAI VITEAZU

Liceul Tehnologic Mihai Viteazul – Scoala Gimnaziala nr. 1 Sinoe si Gradinita cu program normal Sinoe, reprezinta institutia cu competente si experienta in furnizarea serviciilor din domeniul educatiei prescolare, primare si gimnaziale de la nivelul comunitatii marginalizate din Satul Sinoe.

 

ROLUL PARTENERULUI IN CADRUL PROIECTULUI:

Partenerul 3 se va implica in urmatoarele activitati:

  1. Acivitatea A1 – prin gestionarea adminsitrativa a activitatilor de care este responsabil, prin intermediul Coordonatorului Partener si a personalului administrativ
  2. Activitatea A2.1 – identificarea, selectia, recrutarea si inscrierea grupului tinta in cadrul activitatilor proiectului;
  3. Activitatea A3.1 – furnizarea serviciilor de educatie pentru cei 30 de copii din invatamantul prescolar;
  4. Activitatea A4.1 – furnizarea serviciilor de educatie pentru 80 de elevi din invatamantul primar si gimnazial.

 

De asemenea, Partenerul 3 s-a implicat activ premergator implementarii proiectului atat in activitatea de realizare a analizei la nivelul comunitatii marginalizate pentru fundamentarea cererii de finantare prin participarea la actiunile de realizare a analizei/raportului de cercetare de la nivelul comunitatii marginalizate Sat Sinoe, cat si in elaborarea si depunerea cererii de finatare.

 

Share
X